Από την προσσελήνωση του 1969 που ειπώθηκε ότι ήταν μια φάρσα για τα μυστικά κίνητρα των βομβιστικών επιθέσεων της NASA στη Σελήνη για να χτυπήσουν τις απομείναντες αλλοδαπές βάσεις. Ήταν όμως έτσι; Σενάρια αναφέρουν ότι εκεί επάνω ήταν μυστικές ναζιστικές βάσεις με ανεπτυγμένη τεχνολογία. Η Σελήνη και οι Ναζί είναι τόσο οικεία, σε ορισμένους αλλά ταυτόχρονα είναι τόσο άγνωστο στην πλατεία μάζα, ώστε να ακούγεται εξωφρενικό.
Αυτή η έρευνα οδήγησε σε μια σημαντική ανακάλυψη γνωστή ως Ναζί UFO τεχνολογίες. Τα ιπτάμενα δίσκοείδει οχήματα αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου για διάφορους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της εξερεύνησης του διαστήματος. Πολλοί ισχυρίζονται ότι η απόδειξη για τους ιπτάμενους δίσκους προέρχονται από το μεγάλο αριθμό των εκθέσεων από πιλότους και τα μέλη του πληρωμάτων σχετικά με τα UFO που κοινώς τα αποκαλούσαν τότε " Foo Fighters" Μπορούσαν οι Ναζί και ήταν τελικά σε θέση να πάνε στην Σελήνη με ένα από αυτά τα ιπτάμενα όχημα τύπου δίσκου; Οι θεωρητικοί υποστηρίζουν ότι οι Ναζί κατείχαν εξαίρετες προηγμένες τεχνολογίες και ήταν σε θέση να ιδρύσουν μια υπόγεια στρατιωτική βάση ακόμα και στην σελήνη.
Η Αμερική, μαζί με άλλες ανεπτυγμένες χώρες όπως η Ρωσία και η Ιαπωνία, γνώριζαν για τις Βάσεις και είχαν αδιάσειστα στοιχεία που να υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς τους.
Η Γερμανία με στενό συνεργάτη την Ιαπωνία κατά τη διάρκεια του πολέμου ανέπτυξαν αλματώδη πρόγραμμα που περιελάμβανε εμπειρογνώμονες και στενή συνεργασία με τον στρατό και το ναυτικό. Όσον αφορά όλα αυτά, υπάρχουν μόνο κάποιες αναφορές από τη μνήμη ορισμένων από Ιάπωνες ερευνητές, οι οποίοι αναφέρουν ότι εργάστηκαν για ορισμένες αναθέσεις πάνω σε αυτές τις τεχνολογίες. Τα κοινά προγράμματα ήταν ο Ιαπωνικός, και Γερμανικός σεληνιακός σταθμός Alpha-1,η νέο Βερολίνο που κατασκευάστηκε υπόγεια στην σελήνη από τους Ναζί το 1943-1945.
Αρκετές αναφορές έρχονται από τους ξεχασμένους σε ερευνητές, ιάπωνες τεχνικούς της εταιρείας Mitsubishi, που θυμούνται αρκετά απόρρητα ιπτάμενα οχήματα των ναζί που χάθηκαν από προσώπου Γης. Οι τεχνικοί θυμούνται τον Ιούλιο του 1945, δυόμισι μήνες μετά το τέλος του πολέμου στη Γερμανία, ένα τεράστιο Ιαπωνικό υποβρύχιο μεταφοράς φορτιών κλάσης Β3 Ι- 58 (115 μέτρων!) πήγαινε στην Ιαπωνία τις τελευταίες γερμανικές εφευρέσεις. Τα φόρτια που ξεχώριζαν ήταν δύο σφαιρικά χωρίς φτερά συσκευές. Η ιαπωνική ομάδα R & D είχε εντολές να τα θέση σε λειτουργιά μαζί, ακολουθώντας τις γερμανικές οδηγίες, αλλά υπήρχε κάτι πολύ παράξενο για να ήταν γήινα αυτά που στέκονταν μπροστά τους. Τα σχήμα μπάλας οχήματα δεν είχαν φτερά ή έλικες, και κανείς δεν ήξερε πώς θα πετούσαν. Το καύσιμο ήταν στέρεο, προστέθηκε, και πιέστηκε το κουμπί της εκκίνησης της μηχανής αυτού του τηλεκατευθυνόμενου οχήματος. Τότε τα αντικείμενα ανασηκώθηκαν και εξαφανίστηκαν με ένα βρυχηθμό και φλόγες στον ουρανό. Η ομάδα ποτέ δεν τα ξανά είδε . Οι μηχανικοί ήταν τόσο τρομοκρατημένοι από την απροσδόκητη δύναμη της μηχανής, που επέλεξαν να ξεχάσουν το όλο περιστατικό.
Οι συνωμοσίολωγοι αναφέρουν ότι η τόσο Nakajima και η Mitsubishi είναι ύποπτα συνδεδεμένη στην προσπάθεια να κατασκευαστούν καθαρά ιαπωνικοί δίσκοι κατά τη διάρκεια του πολέμου, από το 1942 .Ανάλυση διαφόρων φωτογραφιών από δίσκους τις εποχής αποκαλύπτουν σχέδια δίσκων διαφορετικό από αυτό των Γερμανών. Οι Γερμανικοί δίσκοι σε σύγκριση με τους αργούς ιαπωνικούς κινούντο από ισχυρούς κινητήρες ικανούς να αναπτύξουν ταχύτητα πάνω από 7.000 km / h και ήταν θωρακισμένοι με ασπίδα θερμότητας από ένα μέταλλο που ονομαζόταν "Viktalen". Ορισμένοι το αποκαλούσαν και "στερεοποιημένο καπνό"H αρχή των τεχνολογιών της αδρανείας
Ναζιστικά άκρως απόρρητα πειράματα ελάττωσης της βαρύτητας "Καμπάνα"
Οι θεωρητικοί πιστεύουν ότι πράγματι ένα πλήρωμα αυτοκτονίας από εθελοντές Γερμανών και Ιαπώνων επιλέχθηκε, για να δοκιμάσουν αυτές τις εξωτικές τεχνολογίες προσαρμοσμένες σε ένα επανδρωμένο όχημα. Ήξεραν ότι ένα ταξίδι με αυτά τα ιπτάμενα μέσα ίσως ήταν μια μονόδρομοι διαδρομή. Η μεγάλη ένταση των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων και τα κατώτερης ποιότητας (τότε) των κραμάτων μετάλλου που χρησιμοποίησαν θα δοκίμαζαν τα δομικά στοιχεία της μονάδας. Η δοκιμαστική πτήση προφανώς αναχώρησε από τη Γερμανία ένα μήνα πριν από το τέλος του πολέμου - τον Απρίλιο του 1945.
Γερμανική Σεληνιακή Βάση 'Α'
Πολλοί από τους ερευνητές υποθέτουν ότι οι Ναζί είχαν προσγειωθεί στο φεγγάρι πολύ νωρίτερα από ό τι το 1969 με τον Απόλλωνα στο φεγγάρι. Μερικοί προτείνουν αυτό συνέβη ήδη από το 1942. Μεγάλο μέρος αυτής της θεωρίας βασίζεται στην ιδέα ότι οι Ναζί είχαν την έρευνα και τον πειραματισμό με νέες τεχνολογίες στους τομείς της προώθησης και των πυραύλων.Αυτή η έρευνα οδήγησε σε μια σημαντική ανακάλυψη γνωστή ως Ναζί UFO τεχνολογίες. Τα ιπτάμενα δίσκοείδει οχήματα αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου για διάφορους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της εξερεύνησης του διαστήματος. Πολλοί ισχυρίζονται ότι η απόδειξη για τους ιπτάμενους δίσκους προέρχονται από το μεγάλο αριθμό των εκθέσεων από πιλότους και τα μέλη του πληρωμάτων σχετικά με τα UFO που κοινώς τα αποκαλούσαν τότε " Foo Fighters" Μπορούσαν οι Ναζί και ήταν τελικά σε θέση να πάνε στην Σελήνη με ένα από αυτά τα ιπτάμενα όχημα τύπου δίσκου; Οι θεωρητικοί υποστηρίζουν ότι οι Ναζί κατείχαν εξαίρετες προηγμένες τεχνολογίες και ήταν σε θέση να ιδρύσουν μια υπόγεια στρατιωτική βάση ακόμα και στην σελήνη.
Γερμανικές και ιαπωνικές Προηγμένες Τεχνολογίες
Ένας τέτοιος ισχυρισμός είναι ότι οι Ναζί έφεραν μαζί τους μια ευρεία ποικιλία των νέων τεχνολογιών για να τους βοηθήσει να συμπληρώσουν και να διατηρήσουν τη βάση. Μία από τις τεχνολογίες που αναφέρονται ήταν η πρώτη χρήση της ρομποτικής. Αποδεικτικά στοιχεία για τους ισχυρισμούς αυτούς στις εκθέσεις και άρθρα έχουν γραφτεί από τον Βλαντιμίρ Terziski, πρόεδρος του Αμερικανικής της αυτό,ονομαζόμενης Ακαδημίας Επιστημών που η ταχυδρομική διεύθυνση είναι σε διαμέρισμα στο Λος Άντζελες. Τα γραπτά του Terziski αναφέρουν αλλά και συμπίπτουν μερικές φορές με αξιώσεις για τις γερμανικές έρευνες αλλά και εξερευνήσεις αποικισμού του φεγγαριού (και του Άρη) Σύμφωνα με τονTerziski οι Γερμανο ί συνέχισαν την προσπάθεια τους από την αποικία τους στην Ανταρκτική μετά το τέλος του πολέμου το Μάιο του 1945.Η Αμερική, μαζί με άλλες ανεπτυγμένες χώρες όπως η Ρωσία και η Ιαπωνία, γνώριζαν για τις Βάσεις και είχαν αδιάσειστα στοιχεία που να υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς τους.
Η
|
Οι συνωμοσίολωγοι αναφέρουν ότι η τόσο Nakajima και η Mitsubishi είναι ύποπτα συνδεδεμένη στην προσπάθεια να κατασκευαστούν καθαρά ιαπωνικοί δίσκοι κατά τη διάρκεια του πολέμου, από το 1942 .Ανάλυση διαφόρων φωτογραφιών από δίσκους τις εποχής αποκαλύπτουν σχέδια δίσκων διαφορετικό από αυτό των Γερμανών. Οι Γερμανικοί δίσκοι σε σύγκριση με τους αργούς ιαπωνικούς κινούντο από ισχυρούς κινητήρες ικανούς να αναπτύξουν ταχύτητα πάνω από 7.000 km / h και ήταν θωρακισμένοι με ασπίδα θερμότητας από ένα μέταλλο που ονομαζόταν "Viktalen". Ορισμένοι το αποκαλούσαν και "στερεοποιημένο καπνό"H αρχή των τεχνολογιών της αδρανείας
Ναζιστικά άκρως απόρρητα πειράματα ελάττωσης της βαρύτητας "Καμπάνα"
Στο τέλος του πόλεμου ενας SS αξιωματικός ονομαζόμενος Jakob Sporrenberg, ο οποίος συνελήφθη από τους Βρετανούς και παραδόθηκε στους Πολωνούς κατά τη διάρκεια της ανάκρισης, που αφορούσαν τα μυστικά όπλα του Χίτλερ ανέφερε σχετικά με κάποιο μυστηριώδη υψηλής τεχνολογίας σταθερό μηχάνημα που το ονόμαζαν "Die Glocke"
Το"Die Glocke" έμοιαζε σε σε σχήμα καμπάνας και έλαμπε όταν ήταν υπό δοκιμή οπός ανέφερε ο ναζί αξιωματικός. Η Καμπάνα είχε κατασκευαστεί από ένα σκληρό, μέταλλο και ήταν γεμάτη με μια ουσία ονομαζόμενη "Xerum 52' με βιολετί χρώματος με ιδιότητες σαν του υδράργυρου. Τα πειράματα έλαβαν χώρα πάντα κάτω από ένα παχύ κεραμικό κάλυμμα και συμμετείχαν στην ταχεία περιστροφή των δύο κυλίνδρων σε αντίθετες κατευθύνσεις.
Το"Die Glocke" έμοιαζε σε σε σχήμα καμπάνας και έλαμπε όταν ήταν υπό δοκιμή οπός ανέφερε ο ναζί αξιωματικός. Η Καμπάνα είχε κατασκευαστεί από ένα σκληρό, μέταλλο και ήταν γεμάτη με μια ουσία ονομαζόμενη "Xerum 52' με βιολετί χρώματος με ιδιότητες σαν του υδράργυρου. Τα πειράματα έλαβαν χώρα πάντα κάτω από ένα παχύ κεραμικό κάλυμμα και συμμετείχαν στην ταχεία περιστροφή των δύο κυλίνδρων σε αντίθετες κατευθύνσεις.
|
Το μηχάνημα ήταν σύμφωνα με πληροφορίες περίπου 9 πόδια σε διάμετρο και 12-15 πόδια ψηλό. Το Xerum 525" ήταν προφανώς εξαιρετικά ραδιενεργό και η μόνωση που στέγαζε τους κυλίνδρους είχε επένδυση 3 εκατοστά (12 ίντσες) πάχος.
Το "Bell" απαιτούσε προφανώς μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας στη λειτουργία του γιατί κατά τη διάρκεια της χρήσης του δεν μπορούσε να λειτουργήσει παραπάνω για περίπου ένα έως δύο λεπτά, διότι προφανώς ίσως είχε ισχυρή ακτινοβολία ή ηλεκτρομαγνητικών φαινομένων ή άλλων άγνωστων επιπτώσεων ?
Τα πειράματα της συσκευής δείχνουν ότι οι Γερμανοί τότε διερευνούσαν το φαινόμενο δίνης και αδράνειας τις φυσικές αρχές με το κύμα της βαρύτητας και της αντιβαρύτηταςκαι τις ιδιότητες των ραδιενεργών υλικών όταν εκτίθενται σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής, καθώς και τις επιπτώσεις που προκύπτουν. Σύμφωνα με τις θεωρίες κάποιων φυσικών, ένα πεδίο στρέψης επαρκούς έντασης μπορεί να λυγίσει των χώρο γύρω από τη γεννήτρια. Όσο πιο πολύ στρέψη παράγει, τόσο περισσότερο χώρο θα καμπύλωση. Όταν λυγίζει το διάστημα, θα λυγίσει επίσης το χρόνο. Η συσκευή έχει εγκατασταθεί βαθιά κάτω στη γη στο ορυχείο Wenceslas. Μαρτυρίες από κατοίκους των γύρω περιοχών αναφέρουν ξαφνικές στάσεις ηλεκτρικού και σταμάτημα αυτοκίνητων μέσα στον δρόμο όταν έσβηναν οι εμβολοφόρες μηχανές.
Το μυστηριώδες μηχάνημα μεταφέρθηκε από την Σιλεσία σε έναν προορισμό που δεν έχει ανακαλυφθεί. Η τεχνολογία και η αρχή της Bell, απλά εξαφανίστηκαν εντελώς από την ιστορία και κανένας δεν την ξανά είδε ξανά. Θεωρείται, ωστόσο, ότι το Bell μεταφέρθηκε από υποβρύχιο σε μια βάση εκτός της Γερμανίας
Το "Bell" απαιτούσε προφανώς μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας στη λειτουργία του γιατί κατά τη διάρκεια της χρήσης του δεν μπορούσε να λειτουργήσει παραπάνω για περίπου ένα έως δύο λεπτά, διότι προφανώς ίσως είχε ισχυρή ακτινοβολία ή ηλεκτρομαγνητικών φαινομένων ή άλλων άγνωστων επιπτώσεων ?
Τα πειράματα της συσκευής δείχνουν ότι οι Γερμανοί τότε διερευνούσαν το φαινόμενο δίνης και αδράνειας τις φυσικές αρχές με το κύμα της βαρύτητας και της αντιβαρύτηταςκαι τις ιδιότητες των ραδιενεργών υλικών όταν εκτίθενται σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής, καθώς και τις επιπτώσεις που προκύπτουν. Σύμφωνα με τις θεωρίες κάποιων φυσικών, ένα πεδίο στρέψης επαρκούς έντασης μπορεί να λυγίσει των χώρο γύρω από τη γεννήτρια. Όσο πιο πολύ στρέψη παράγει, τόσο περισσότερο χώρο θα καμπύλωση. Όταν λυγίζει το διάστημα, θα λυγίσει επίσης το χρόνο. Η συσκευή έχει εγκατασταθεί βαθιά κάτω στη γη στο ορυχείο Wenceslas. Μαρτυρίες από κατοίκους των γύρω περιοχών αναφέρουν ξαφνικές στάσεις ηλεκτρικού και σταμάτημα αυτοκίνητων μέσα στον δρόμο όταν έσβηναν οι εμβολοφόρες μηχανές.
Το μυστηριώδες μηχάνημα μεταφέρθηκε από την Σιλεσία σε έναν προορισμό που δεν έχει ανακαλυφθεί. Η τεχνολογία και η αρχή της Bell, απλά εξαφανίστηκαν εντελώς από την ιστορία και κανένας δεν την ξανά είδε ξανά. Θεωρείται, ωστόσο, ότι το Bell μεταφέρθηκε από υποβρύχιο σε μια βάση εκτός της Γερμανίας
Οι θεωρητικοί πιστεύουν ότι πράγματι ένα πλήρωμα αυτοκτονίας από εθελοντές Γερμανών και Ιαπώνων επιλέχθηκε, για να δοκιμάσουν αυτές τις εξωτικές τεχνολογίες προσαρμοσμένες σε ένα επανδρωμένο όχημα. Ήξεραν ότι ένα ταξίδι με αυτά τα ιπτάμενα μέσα ίσως ήταν μια μονόδρομοι διαδρομή. Η μεγάλη ένταση των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων και τα κατώτερης ποιότητας (τότε) των κραμάτων μετάλλου που χρησιμοποίησαν θα δοκίμαζαν τα δομικά στοιχεία της μονάδας. Η δοκιμαστική πτήση προφανώς αναχώρησε από τη Γερμανία ένα μήνα πριν από το τέλος του πολέμου - τον Απρίλιο του 1945.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου