Πολλοί αναρωτιούνται για το εάν μπορούν οι Έλληνες να κατασκευάσουν αυτοκίνητα. Η απάντηση είναι γνωστή, αφού λίγο-πολύ οι περισσότεροι γνωρίζουν τα μοντέλα της Pony που έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους πριν από δεκαετίες. Συνολικά 97.00 μονάδες βγήκαν από το εργοστάσιο της Namco (National Motor Company) στη Θεσσαλονίκη, αλλά ξαφνικά αυτό το επιτυχημένο ελληνικό εγχείρημα έλαβε τέλος λόγω… συνδικαλισμού.
Ξεκινά τον Απρίλιο του 2012Έκτοτε, πέρασαν πολλά χρόνια, αλλά το όνειρο δεν ξεχάστηκε ούτε από τους ιδιοκτήτες της εταιρείας αφοί Κοντογούροι αλλά ούτε και από τους συνεργάτες, οι οποίοι στην άκρη του μυαλού τους είχαν και πάλι την ενεργοποίηση της γραμμής παραγωγής του θρυλικού αυτοκινήτου. Όπως όλα δείχνουν, το εργοστάσιο θα «ζωντανέψει» και πάλι, αφού θα ξεκινήσει πολύ σύντομα η παραγωγή αυτοκινήτων, είδηση που έκανε γνωστή στο Zougla Radio και στην εκπομπή «Μπιπ Μπιπ» ένας από τους πιο στενούς συνεργάτες του κ. Κοντογούρη, ο Γιώργος Δερματόπουλος. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η παραγωγή του ελληνικού αυτοκινήτου θα αρχίσει τον Απρίλιο του 2012, γεγονός που θα εξαρτηθεί και σε μεγάλο βαθμό από τις ελληνικές τράπεζες. Όπως αποκάλυψε ο κ. Δερματόπουλος, η νέα γενιά Pony θα εφοδιάζεται με κινητήρες προερχόμενοι από το γκρουπ PSA (Citroen Peugeot). Συγκεκριμένα, θα είναι διαθέσιμες εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης 75 ίππων και κινητήρα diesel 85 ίππων turbo, οι οποίοι θα πληρούν προδιαγραφές Euro 5. Εξωτερικά, η νέα γενιά έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο σύγχρονη από την τελευταία που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα με την ονομασία Super Pony. Η 4η γενιά του θρυλικού PONY θα κυκλοφορήσει το 2012
Πάνω από 2.500 θέσεις εργασίας
Σημαντικό στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι οι θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν από μία τέτοια επένδυση, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά κεφάλια και με τη στήριξη γερμανικής τράπεζας. Αρχικά το εργοστάσιο θα απασχολήσει 390 άτομα, με τους συνολικά απασχολούμενους (από προμηθευτές κ.λπ.) να φτάνουν τους 2.500. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι η ελληνική εταιρεία κάνει σχέδια ακόμα και για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη του 2012. Για όσους αναρωτιούνται ποια θα είναι η τιμή του νέου Pony, να σημειώσουμε ότι δεν θα ξεπερνά τα 7.000 ευρώ.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Ξεκινά τον Απρίλιο του 2012Έκτοτε, πέρασαν πολλά χρόνια, αλλά το όνειρο δεν ξεχάστηκε ούτε από τους ιδιοκτήτες της εταιρείας αφοί Κοντογούροι αλλά ούτε και από τους συνεργάτες, οι οποίοι στην άκρη του μυαλού τους είχαν και πάλι την ενεργοποίηση της γραμμής παραγωγής του θρυλικού αυτοκινήτου. Όπως όλα δείχνουν, το εργοστάσιο θα «ζωντανέψει» και πάλι, αφού θα ξεκινήσει πολύ σύντομα η παραγωγή αυτοκινήτων, είδηση που έκανε γνωστή στο Zougla Radio και στην εκπομπή «Μπιπ Μπιπ» ένας από τους πιο στενούς συνεργάτες του κ. Κοντογούρη, ο Γιώργος Δερματόπουλος. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η παραγωγή του ελληνικού αυτοκινήτου θα αρχίσει τον Απρίλιο του 2012, γεγονός που θα εξαρτηθεί και σε μεγάλο βαθμό από τις ελληνικές τράπεζες. Όπως αποκάλυψε ο κ. Δερματόπουλος, η νέα γενιά Pony θα εφοδιάζεται με κινητήρες προερχόμενοι από το γκρουπ PSA (Citroen Peugeot). Συγκεκριμένα, θα είναι διαθέσιμες εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης 75 ίππων και κινητήρα diesel 85 ίππων turbo, οι οποίοι θα πληρούν προδιαγραφές Euro 5. Εξωτερικά, η νέα γενιά έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο σύγχρονη από την τελευταία που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα με την ονομασία Super Pony. Η 4η γενιά του θρυλικού PONY θα κυκλοφορήσει το 2012
Πάνω από 2.500 θέσεις εργασίας
Σημαντικό στοιχείο που έγινε γνωστό, είναι οι θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν από μία τέτοια επένδυση, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά κεφάλια και με τη στήριξη γερμανικής τράπεζας. Αρχικά το εργοστάσιο θα απασχολήσει 390 άτομα, με τους συνολικά απασχολούμενους (από προμηθευτές κ.λπ.) να φτάνουν τους 2.500. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι η ελληνική εταιρεία κάνει σχέδια ακόμα και για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη του 2012. Για όσους αναρωτιούνται ποια θα είναι η τιμή του νέου Pony, να σημειώσουμε ότι δεν θα ξεπερνά τα 7.000 ευρώ.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Τέλειο.Επιτέλους έπρεπε να γίνει κάτι στην Ελλάδα από χρόνια στον τομέα του αυτοκινήτου , τί παραπάνω έχουν τα άλλα κράτη.Γιατί να φεύγουν τα χρήματα έξω και ενυσχύουμε άλλες οικονομίες και όχι την δική μας; Εύγε.
ΑπάντησηΔιαγραφή